Известие

Collapse
No announcement yet.

Шок бутон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Шок бутон

    Колеги, гледам една схема и на нея има шок бутон, но не го откривам къде е. Някой да има идеи?

  • #2
    Първоначално публикувано от Ivo_V Покажи съобщение
    Колеги, гледам една схема и на нея има шок бутон, но не го откривам къде е. Някой да има идеи?
    Дай да видим схемата, че не разбирам за какво говориш.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Да не търси бутона под седалката?
      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
        Да не търси бутона под седалката?
        онуй не е ли crash recovery бутон?


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
          онуй не е ли crash recovery бутон?
          Шок бутон и краш бутон мисля че е едно и също на 166 не знам дали е под седалката или някаде по коша
          155 2.0 16v МY95 Sport

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
            Шок бутон и краш бутон мисля че е едно и също на 166 не знам дали е под седалката или някаде по коша
            Ако става въпрос за този, който прекъсва веригата на горивната помпа, той е под седалката.



            В документацията фигурира под името "inertia(l) switch"
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 12:49.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Ако става въпрос за този, който прекъсва веригата на горивната помпа, той е под седалката.



              В документацията фигурира под името "inertia(l) switch"
              Няма начин да е друг ,поне според мене.
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Ако става въпрос за този, който прекъсва веригата на горивната помпа, той е под седалката.



                В документацията фигурира под името "inertia(l) switch"
                Благодаря, точно за този на помпата идеше реч.

                Comment


                • #9
                  Едно допълнително поясниение към колегите, точно този бутон възстановява ел. захранването на бензиновата помпа, тогава когата колата е претърпяла сблъскък (задействал се е Airbag) или преобръщане (отделяне и на 4те колеала от пътя), като за АР 156 се намира под шофьорската седалка.

                  Comment


                  • #10
                    Колата нищо не беше претърпяла и бутона не се беше задействал, ами просто бензиновата помпа ми беше изгоряла, поради простотията на предишния собственик (както и да е). Просто първо пробвах евтините варианти, това е всичко.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Nikosaul Покажи съобщение
                      Едно допълнително поясниение към колегите, точно този бутон възстановява ел. захранването на бензиновата помпа, тогава когата колата е претърпяла сблъскък (задействал се е Airbag) или преобръщане (отделяне и на 4те колеала от пътя), като за АР 156 се намира под шофьорската седалка.
                      Ние това много добре го знаем,колега
                      Но интересен е момента когато автомобила е на подемник и майстора запали ей така за проба двигателя..какво ли се случва според теб като са отделени колелата?
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #12
                        От наименованието с което фигурира в документацията (inertial switch) би трябвало да сработва на инерционен принцип, т. е. при надвишаване на някакъв праг на ускорението. Подобно на ербег системата.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          От наименованието с което фигурира в документацията (inertial switch) би трябвало да сработва на инерционен принцип, т. е. при надвишаване на някакъв праг на ускорението. Подобно на ербег системата.
                          Точно на инерционен принцип е ако няма удар няма и сработване евентуално може да има нещо от рода като се обърне колата ма не като и се отлепят гумите а като се обърне с гумите на горе.То не е трудно да се пробва ,ако се отвие самия бутон и се завърти с ,,краката на горе,, и се види дали ще изключи.
                          155 2.0 16v МY95 Sport

                          Comment


                          • #14


                            Металното топче (1) стои в конично легло (2), като същевременно е притегляно надолу от постоянен магнит. При удар, механично сътресение и изобщо когато ускорението надхвърли някаква стойност, топчето преодолява силите, които го държат в леглото (гравитационна и магнитна), излиза от леглото издигайки се нагоре и задейства механично нормално-затворен контакт и той се отваря като така прекъсва веригата на помпата.

                            Това означава, че защитата няма да сработи просто при отделяне на колелата от настилката. Няма да сработи дори и ако колата е обърната бавно на таван. Ще сработи единствено при рязко сътресение.
                            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 10:34.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment

                            Working...
                            X